Rozliczanie rabatów

Weryfikuj zamówienia, uwzględniając rozbieżności w ilości i wartości

To usługa, która polega na analizie porównawczej danych sprzedażowych z różnych źródeł, które są zgromadzone w jednym miejscu. Wyniki analizy są dostępne raportach w czytelny i łatwy sposób. Dzięki temu możesz weryfikować zamówienia, uwzględniając rozbieżności w ilości i wartości sprzedanych opakowań danego produktu, a także porównywać wysokości udzielonych rabatów z perspektywy podmiotu (apteka indywidualna, sieć aptek).

Dlaczego warto?

Porównuj i wyjaśniaj

Raz w miesiącu otrzymasz od nas czytelne raporty w formacie łatwym do wykorzystania, dzięki którym porównasz i wyjaśnisz z hurtowniami ewentualne rozbieżności.

Zakres naszych analiz:

  • identyfikacja zamówień zrealizowanych przez hurt nie mających odzwierciedlenia w systemie FarmaProm,
  • sprawdzenie, czy dla numerów zamówień nie wystąpiły różnice w liczbie sprzedanych opakowań danego produktu,
  • sprawdzenie, czy nie nastąpiło podwójne rozliczenie tych samych zamówień przez hurtownie w czasie,
  • analiza naliczenia nieprawidłowego rabatu % przez hurt,
  • sprawdzenie na poziomie podmiotu (apteki indywidualnej i sieci aptek) zakresu rozbieżności na poszczególnych produktach,
  • weryfikacja po stronie hurtowni, czy nie zamieściła w rozliczeniu błędnych dawek, np. dawek innych producentów,
  • analiza zwrotów.

Dopasowane raporty

Otrzymasz raporty przygotowywane są w dwojaki sposób:

  • Rozliczanie rabatów po numerach zamówień – przygotowane raporty służą do szczegółowych rozliczeń z hurtowniami.
  • Rozliczanie rabatów po podmiotach – szczegółowe raporty służą do wewnętrznych analiz do poziomu apteki / sieci (podmiotu).

Rozliczenia rabatów analizujemy również w czasie, po miesiącach. Dzięki temu możemy wychwycić niezgodności, np. w przejściach rozliczeń pomiędzy miesiącami.

Co zyskujesz?

Poznaj zalety rozwiązania

  • Ograniczenie liczby zamówień i podmiotów do weryfikacji (nawet do 1% w przypadku numerów zamówień).
  • Informacje, co należy wyjaśnić z hurtowniami w formie raportu.
  • Analiza zwrotów.
  • Poziom zgodności i niezgodności zamówień – po wykluczeniu przejść pomiędzy miesiącami.
  • Standaryzacja jakości danych – co i jaka hurtownia może dostarczyć.
  • Pełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie naszej współpracy.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży: sprzedaz@farmaprom.pl

Wyślij e-mail

Ta strona korzysta z ciasteczek, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie ciasteczek i akceptujesz treść tej polityki.

Szczegóły