Marketing bezpośredni

Poinformuj grupę docelową o Twoim produkcie lub usłudze

Mamy możliwość dotarcia do wyselekcjonowanych, najbardziej potencjałowych grup docelowych.

Lekarze, apteki i farmaceuci

Pomagamy w dotarciu do lekarzy, aptek i farmaceutów za pośrednictwem następujących kanałów:

  • Direct mail (przesyłki pocztowe) – to sprawdzona forma komunikacji, która wobec ilości informacji elektronicznych, stanowi skuteczną dla nich alternatywę
  • SMS – szybki i skuteczny sposób dotarcia z informacją
  • MMS – rozwiązanie pozwala na przesyłanie multimediów takich, jak grafika, animacje, wideoklipy, a także dźwięki.
  • E-mailing – szybki sposób dotarcia do lekarzy z przekazem marketingowym i informacyjnym.
  • Sampling – dostarczenie próbek Twoich wyrobów medycznych lub suplementów diety wpłynie na wyższą zapamiętywalność produktu.

Wiedza o grupach docelowych

Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniach rynku. Dostarczamy dane i informacje na temat grup docelowych i produktów.

Poznaj nasze kompetencje w obszarze badań:

  • Segmentacja lekarska – więcej informacji w sekcji konsulting.
  • Ad-hoc – badania F2F lub internetowe (CAWI) związane m.in. z marką, produktem, opakowaniem, ceną, przekazem reklamowym.
  • Badania fokusowe (FGI) – pogłębione wywiady, przeprowadzone przez doświadczonego moderatora, pozwalają dokładnie poznać opinię i oczekiwania grup docelowych.
  • Tajemniczy pacjent – badanie pozwala sprawdzić w warunkach rzeczywistych spontaniczną oraz wspomaganą rekomendację farmaceutów i substytucję produktów oraz obecność Twoich materiałów promocyjno-reklamowych w aptekach.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży: sprzedaz@farmaprom.pl

Wyślij e-mail

Ta strona korzysta z ciasteczek, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie ciasteczek i akceptujesz treść tej polityki.

Szczegóły