Marketing bezpośredni

Poinformuj grupę docelową o Twoim produkcie lub usłudze

Mamy możliwość dotarcia do wyselekcjonowanych, najbardziej potencjałowych grup docelowych.

Lekarze, apteki i farmaceuci

Pomagamy w dotarciu do lekarzy, aptek i farmaceutów za pośrednictwem następujących kanałów:

  • Direct Mail (przesyłki pocztowe) – to sprawdzona forma komunikacji, która wobec ilości informacji elektronicznych, stanowi skuteczną dla nich alternatywę
  • SMS – szybki i skuteczny sposób dotarcia z informacją
  • MMS – rozwiązanie pozwala na przesyłanie multimediów takich, jak grafika, animacje, wideoklipy, a także dźwięki.
  • E-mailing – szybki sposób dotarcia do lekarzy z przekazem marketingowym i informacyjnym.
  • Sampling – dostarczenie próbek Twoich wyrobów medycznych lub suplementów diety wpłynie na wyższą zapamiętywalność produktu.

Wiedza o grupach docelowych

Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniach rynku. Dostarczamy dane i informacje na temat grup docelowych i produktów.

Poznaj nasze kompetencje w obszarze badań:

  • Segmentacja Lekarska – więcej informacji w sekcji konsulting.
  • Ad-hoc – badania F2F lub internetowe (CAWI) związane m.in. z marką, produktem, opakowaniem, ceną, przekazem reklamowym.
  • Badania Fokusowe (FGI) – pogłębione wywiady, przeprowadzone przez doświadczonego moderatora, pozwalają dokładnie poznać opinię i oczekiwania grup docelowych.
  • Tajemniczy Pacjent – badanie pozwala sprawdzić w warunkach rzeczywistych spontaniczną oraz wspomaganą rekomendację farmaceutów i substytucję produktów oraz obecność Twoich materiałów promocyjno-reklamowych w aptekach.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży: sprzedaz@farmaprom.pl

Wyślij e-mail

This site uses cookies. If you do not agree to them, you can change your preferences in browser settings. Your further browsing of the site means that you agree to and accept the use of all cookies. You can read more about this in the Privacy Policy.

Szczegóły