Marketing bezpośredni

Poinformuj grupę docelową o Twoim produkcie lub usłudze

Posiadamy dane, które umożliwią wyselekcjonowanie najbardziej potencjałowych grup docelowych oraz pomagamy w dotarciu do nich.

Lekarze, apteki i farmaceuci

Pomagamy w dotarciu do lekarzy, aptek i farmaceutów za pośrednictwem następujących kanałów:

  • Direct Mail (przesyłki pocztowe) – to sprawdzona forma komunikacji, która wobec ilości informacji elektronicznych, stanowi skuteczną dla nich alternatywę.
  • SMS – szybki i skuteczny sposób dotarcia z informacją.
  • MMS – rozwiązanie pozwala na przesyłanie multimediów takich, jak grafika, animacje, wideoklipy, a także dźwięki.
  • E-mailing – szybki sposób dotarcia do lekarzy z przekazem marketingowym i informacyjnym.
  • Sampling – dostarczenie próbek Twoich wyrobów medycznych lub suplementów diety wpłynie na wyższą zapamiętywalność produktu.

Wiedza o grupach docelowych

Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniach rynku. Dostarczamy dane i informacje na temat grup docelowych i produktów. Poznaj nasze kompetencje.

Badania jakościowe:

  • Grupy fokusowe – FGI.
  • Indywidualne wywiady pogłębione – IDI.

Badania ilościowe:

  • Wywiady bezpośrednie F2F.
  • Wywiady internetowe – CAWI.

Przeprowadzamy także badania w aptekach, w rzeczywistych warunkach pracy farmaceutów (np. tajemniczy klient), które pozwalają sprawdzić, czy Twoje działania kierowane do aptek są efektywne.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży: sprzedaz@farmaprom.pl

Wyślij e-mail

Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.

Szczegóły