Precyzyjne dotarcie do lekarzy i farmaceutów

Poinformuj środowisko medyczne i farmaceutyczne o swoim produkcie

Zyskaj możliwość dotarcia do wyselekcjonowanych, najbardziej potencjałowych grup docelowych. Dysponujemy regularnie aktualizowaną bazą danych lekarzy, farmaceutów i przedstawicieli innych zawodów medycznych.

Lekarze, apteki i farmaceuci

Pomagamy w dotarciu do lekarzy, aptek i farmaceutów za pośrednictwem następujących kanałów:

  • Direct Mail (przesyłki pocztowe) – to sprawdzona forma komunikacji, która wobec ilości informacji elektronicznych, stanowi skuteczną dla nich alternatywę
  • SMS – szybki i skuteczny sposób dotarcia z informacją
  • MMS – rozwiązanie pozwala na przesyłanie multimediów takich, jak grafika, animacje, wideoklipy, a także dźwięki.
  • E-mailing – szybki sposób dotarcia do lekarzy z przekazem marketingowym i informacyjnym.
  • Sampling – dostarczenie próbek Twoich wyrobów medycznych lub suplementów diety wpłynie na wyższą zapamiętywalność produktu.

Wiedza o grupach docelowych

Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniach rynku. Dostarczamy dane i informacje na temat grup docelowych i produktów. Poznaj nasze kompetencje.

Badania jakościowe:

  • Grupy fokusowe – FGI.
  • Indywidualne wywiady pogłębione – IDI.

Badania ilościowe:

  • Wywiady bezpośrednie F2F.
  • Wywiady internetowe – CAWI.

Przeprowadzamy także badania w aptekach, w rzeczywistych warunkach pracy farmaceutów (np. tajemniczy klient), które pozwalają sprawdzić, czy Twoje działania kierowane do aptek są efektywne.

Obowiązek Informacyjny

Realizujemy Obowiązek Informacyjny (OI) w imieniu firm korzystających z baz danych FarmaProm.

Firmy farmaceutyczne, samodzielnie decydując o celach wykorzystania udostępnionej im bazy danych, stają się jej niezależnym administratorem. To z kolei wiąże się z koniecznością wykonania Obowiązku Informacyjnego (wynikającego z RODO).

W zależności od potrzeb, możemy wykonać wysyłkę OI:

  • jednorazową – przy pierwszym udostępnieniu bazy klientowi,
  • cykliczną – jej konieczność wynika z ciągłej aktualizacji naszych baz.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Agata Dziubczyńska

Koordynator projektów analitycznych i marketingu bezpośredniego

+48 669 810 000
agata.dziubczynska@farmaprom.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.

Szczegóły