Specjalista(-tka) ds. obsługi klienta (biznesowego)
Dołącz do naszej załogi i zostań superbohaterem! Szukamy osób konsekwentnych, z techniczną smykałką, które nie boją się wyzwań i zawsze doprowadzają sprawy do końca. Twoim zadaniem będzie nawiązywanie kontaktu z klientami i wsparcie ich w procesie instalacji i wdrożenia naszego oprogramowania. Jeśli cenisz zaangażowanie, odpowiedzialność i relacje z ludźmi – FarmaProm czeka na Ciebie!
Bieżąca i kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów biznesowych w języku polskim (system zgłoszeń, monitoring statusu, informacja zwrotna mailowo i telefonicznie)
Instalacja, konfiguracja oraz zdalny serwis oprogramowania dla użytkowników aptek, wraz ze wsparciem technicznym (diagnoza / rozwiązywanie problemów)
Codzienna praca ze zbiorami danych w Excelu
Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z użytkownikami aptek oraz producentami farmaceutycznymi (bez elementów sprzedaży)
Współpraca z zespołami projektowymi oraz działem IT
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 (podczas wdrożeń dużych projektów praca w systemie zmianowym 8-16 i 10-18)
Wdrożenia nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi kontaktu w trakcie i po zakończeniu procesu
Czego wymagamy?
Doświadczenia w obsłudze klienta na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)
Znajomości podstaw systemu operacyjnego Windows oraz narzędzi zdalnego wsparcia technicznego
Umiejętności szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
Komunikatywności i umiejętności jasnego przekazywania informacji osobom nietechnicznym
Dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
Samodzielności w działaniu i orientacji na klienta
Umiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy własnej
Mile widziane
Praktyczna znajomość rozwiązań opartych na AI
Zainteresowanie branżą IT oraz swobodne poruszanie się w obszarze nowych technologii
Doświadczenie w pracy na pierwszej linii wsparcia IT lub w obsłudze systemów w branży medycznej / aptecznej
Wykształcenie wyższe (najlepiej ścisłe lub techniczne)
Co oferujemy?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Szkolenia przygotowujące do stanowiska i opiekę mentora
Ciekawą rolę w firmie integrującej technologicznie rynek farmaceutyczny w Polsce
Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu do roli (do 5 dni w miesiącu)
Zaplanowaną ścieżkę rozwoju
Pracę w zespole, w którym Twoje zdanie ma znaczenie
Środowisko utalentowanych ludzi, od których można się wiele nauczyć
Nowoczesne i komfortowe biuro rozwijane w zgodzie z kulturą organizacyjną
Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.