DOŁĄCZ DO NAS!

Specjalista ds. obsługi klienta (biznesowego)

Obudź w sobie superbohatera. Dołącz do naszej załogi i wspieraj klientów, odpowiadając na ich bieżące zapytania techniczne dotyczące korzystania z naszej platformy. Twoje supermoce to odpowiedzialność, skrupulatność oraz zaangażowanie? Jeśli tak, FarmaProm jest miejscem dla Ciebie!

FarmaProm
Kraków

Stacjonarnie / hybrydowo

Zakres obowiązków

  • Bieżąca i kompleksowa obsługa oraz wsparcie klientów biznesowych w języku polskim w zakresie zgłoszonych zleceń

  • Podejmowanie zgłoszeń w systemie obsługi klientów (KAYAKO/JIRA) oraz dbanie o informację zwrotną (mailowo i telefonicznie)

  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami. Analizowanie ich potrzeb, przedstawianie rozwiązań oraz udogodnień

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem oprogramowania

  • Informowanie klientów o usługach i nowościach w aplikacji

  • Współpraca z działem IT w kwestii realizacji zleceń klientów, ticketów (opis modyfikacji, wyjaśnianie wątpliwości)

  • Współpraca z zespołami projektowymi

  • Praca zmianowa od poniedziałku do piątku od 8:00-16:00 / 10:00-18:00

Czego wymagamy?

  • Doświadczenia w pracy w obsłudze klienta na podobnym stanowisku

  • Umiejętności pracy z aplikacjami (www i mobilnymi)

  • Znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excela)

  • Samodzielności w działaniu

  • Komunikatywności oraz orientacji na klienta

  • Umiejętności określania priorytetów oraz dobrej organizacji czasu pracy

Mile widziane

  • Zainteresowanie branżą IT – łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii

  • Doświadczenie w pierwszej linii wsparcia IT lub pracy z systemami w branży medycznej / aptecznej

  • Wykształcenie wyższe (najlepiej ścisłe lub techniczne)

  • Gotowość do nauki i pracy w dynamicznym środowisku

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu do roli (do 5 dni w miesiącu)

  • Szkolenia przygotowujące do stanowiska i opiekę mentora

  • Otwarty na współpracę i pomocny zespół

  • Pracę z ludźmi, dla których Twoje zdanie będzie mieć znaczenie

  • Zaplanowaną ścieżkę rozwoju

  • Poszerzenie wiedzy w zakresie nowych technologii

  • Przyjazną kulturę pracy

Dodatkowe benefity:

Urlop urodzinowy

Dodatkowe dni wolne

Puzzle osiągnięć

Spotkania integracyjne

Program „polecony-nagrodzony”

Opieka medyczna

Budżet szkoleniowy

Karta sportowa

Parking rowerowy

Świeże owoce

prysznic dla aktywnych

Prysznic dla aktywnych

Sala fitness

Chcesz z nami pracować?

Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.

Szczegóły