Kontrola Dostaw

Weryfikuj, czy produkty zamówione zgadzają się z dostarczonymi

Wiemy, że proces zamawiania nie kończy się w momencie wysłania zamówienia do hurtowni. Jego ostatnim etapem jest dostawa oraz sprawdzenie zamówienia. Dlatego proponujemy jego automatyzację w postaci modułu kontrola dostaw.

Przejrzystość danych

Dzięki naszemu rozwiązaniu koordynatorzy mogą szybko i sprawnie zweryfikować, czy produkty zamówione poprzez Platformę dla Aptek zgadzają się z dostarczonymi. Badamy trzy parametry:

  • ilość,
  • datę ważności,
  • cenę.

Zalety rozwiązania

Oszczędność czasu

Automatyczna weryfikacja dostawy pod kątem ilości, cen oraz dat ważności.

Oszczędność pieniędzy

Precyzyjne podsumowanie zamówienia z informacją, jaka kwota podlega reklamacji i ile już udało się odzyskać z tego tytułu.

Większa kontrola

Komplet informacji, pozwalający na większą kontrolę dostaw.

Szybkie i proste reklamacje

Szybkie i proste generowanie reklamacji wraz z weryfikacją jej rozpatrzenia.

W jednym miejscu

Dostęp do narzędzia z panelu aplikacji Platformy dla Aptek.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży: sprzedaz@farmaprom.pl

This site uses cookies. If you do not agree to them, you can change your preferences in browser settings. Your further browsing of the site means that you agree to and accept the use of all cookies. You can read more about this in the Privacy Policy.

Szczegóły