Kontrola Dostaw

Weryfikuj, czy produkty zamówione zgadzają się z dostarczonymi

Wiemy, że proces zamawiania nie kończy się w momencie wysłania zamówienia do hurtowni. Jego ostatnim etapem jest dostawa oraz sprawdzenie zamówienia. Dlatego proponujemy jego automatyzację w postaci modułu kontrola dostaw.

Przejrzystość danych

Dzięki naszemu rozwiązaniu koordynatorzy mogą szybko i sprawnie zweryfikować, czy produkty zamówione poprzez Platformę dla Aptek zgadzają się z dostarczonymi. Badamy trzy parametry:

  • ilość,
  • datę ważności,
  • cenę.

Zalety rozwiązania

Oszczędność czasu

Automatyczna weryfikacja dostawy pod kątem ilości, cen oraz dat ważności.

Oszczędność pieniędzy

Precyzyjne podsumowanie zamówienia z informacją, jaka kwota podlega reklamacji i ile już udało się odzyskać z tego tytułu.

Większa kontrola

Komplet informacji, pozwalający na większą kontrolę dostaw.

Szybkie i proste reklamacje

Szybkie i proste generowanie reklamacji wraz z weryfikacją jej rozpatrzenia.

W jednym miejscu

Dostęp do narzędzia z panelu aplikacji Platformy dla Aptek.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży: sprzedaz@farmaprom.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.

Szczegóły