Producenci bliżej aptek

Integrator zamówień sieciowych

Wiemy, że proces zamawiania może być długi i żmudny. Znamy sposób na to, jak go skrócić i uprościć. Stworzyliśmy w FarmaProm integrator zamówień sieciowych, który jest częścią platformy IT Apteka. Poniżej przedstawiamy, jak działa i w czym może wspomóc codzienną pracę.

Integrator zamówień sieciowych FarmaProm

Jak to działa?

Przedstawiciel firmy farmaceutycznej przychodzi na spotkanie z koordynatorem sieci. Na spotkaniu określane są zasady, szczegóły współpracy i często kończy się ustaleniem potrzeb sieci aptecznej. Ale co zrobić dalej z zamówieniem? Zdarza się, że jest ono generowane jeszcze podczas wizyty, a to pochłania dużo czasu.

Integracja w systemie

Po ustaleniu warunków przedstawiciel producenta wystawia ofertę w aplikacji FarmaProm. Udostępnia ją koordynatorowi sieci, który widzi ją w aplikacji IT Apteka. Plusy rozwiązania online:

  • szybsza realizacja zamówień,
  • kontrola nad wysłanym zamówieniem,
  • bezpieczeństwo ustaleń,
  • duża oszczędność czasu,
  • skrócona ścieżka negocjacji.

Realizacja zamówienia

Posiadając elektroniczną platformę do zamawiania IT Apteka wraz z integratorem, koordynator nie musi zbierać zapotrzebowania od aptek z sieci. System podpowiada je automatycznie na podstawie algorytmów obliczających m.in. sugerowaną ilość do zamówienia na podstawie stanów magazynowych i sprzedaży. Koordynator składa zamówienie w imieniu sieci zgodnie z zapotrzebowaniem w dogodnym momencie.

Pełna automatyzacja

  • algorytm na bieżąco analizuje stany magazynowe, sprzedaż, potencjał i potrzeby, by zaproponować ilości z podziałem na poszczególne apteki w sieci, co daje możliwość szybszego przygotowania zamówienia w oparciu o rzeczywiste potrzeby,
  • system automatycznie przelicza rabat (zgodnie z regułami wprowadzonymi przez producenta), co daje bezpieczeństwo i kontrolę nad jego poziomem,
  • Integrator zamówień sieciowych daje możliwość wyboru hurtowni oraz podpowiada, gdzie jest najtaniej, jak również umożliwia systemową negocjację cen i automatyczną realizację zamówienia bezpośrednio w hurtowni poprzez FarmaProm.

Śledzenie zamówienia online

Koordynator śledzi drogę zamówienia – od wysłania do odebrania (zmiana statusów, np. nowe, w realizacji, dostarczone) i zyskuje pełną kontrolę nad przebiegiem procesu.

Kluczowe korzyści współpracy systemowej

Automatyzacja procesu

Bezpieczeństwo ustaleń

Szybkość realizacji

Oszczędność czasu

Monitoring zamówień

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży: sprzedaz@farmaprom.pl

Wyślij e-mail

Ta strona korzysta z ciasteczek, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie ciasteczek i akceptujesz treść tej polityki.

Szczegóły