Skupiaj uwagę lekarzy i farmaceutów dzięki interaktywnym prezentacjom CLM

Mobilny FarmaProm dostępny na systemy iOS i Android oferuje m.in. moduł CLM (Closed Loop Marketing). Funkcjonalność umożliwia wyświetlanie atrakcyjnych wizualnie prezentacji multimedialnych podczas wizyt przedstawicielskich u lekarzy i farmaceutów, co skutecznie wspiera zapamiętywalność Twoich produktów.


Zadaniem wizyt przedstawicieli farmaceutycznych i medycznych jest zaprezentowanie produktu w taki sposób, aby został zapamiętany przez lekarza lub farmaceutę, co finalnie może przełożyć się na sprzedaż do pacjentów. Jak tego dokonać i wyróżnić się na tle tak dużej konkurencji? Odpowiadamy: interaktywne prezentacje CLM.

Odbiorcy są zasypywani różnorodnymi informacjami reklamowymi, przez co ciężej wzbudzić i utrzymać ich zainteresowanie oraz zapaść w pamięć. Prezentacje CLM przedstawiane lekarzom i farmaceutom są doskonałym narzędziem dla producentów farmaceutycznych w coraz bardziej zdigitalizowanym świecie. Pozwalają nawiązać kontakt z klientami i zaprezentować produkt w atrakcyjnej formie, a dzięki warstwie raportowej dostarczają dodatkowych danych o wizytach przedstawicieli.

Co mówią dane?

Mawia się, że “obraz jest wart tysiąca słów”. Za pomocą form wizualnych porozumiewano się już miliony lat temu. Może dlatego ludzki mózg przyswaja obrazy lepiej i szybciej niż tekst i słowa.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Wyzowl z Wielkiej Brytanii, która zajmuje się produkcją animacji biznesowych, wynika, że ​​68% klientów woli otrzymywać informacje o kupowanych produktach lub usługach za pośrednictwem przekazów multimedialnych*.

Możliwości CLM w mobilnym FarmaPromie

Obserwując zachodzące na rynku zmiany, oferujemy narzędzie, które pozwala przedstawicielom łatwiej docierać z przekazem do lekarzy i farmaceutów.

Dzięki atrakcyjnej formie przekazu przedstawiciel może zbierać dane i lepiej zarządzać relacjami z klientem (lekarzem, farmaceutą). Dane w czasie wyświetlania prezentacji są zapisywane i po synchronizacji urządzenia (zwykle tabletu) przekazywane do systemu CRM, gdzie mogą być poddawane szczegółowej analizie przez managerów.

W efekcie – kolejne przekazy informacyjne, najcześciej opracowywane przez działy marketingu w firmach farmaceutycznych, mogą być przygotowane w sposób bardziej precyzyjny i efektywny.

Raporty i analizy

Znamy potęgę analityki. Dlatego w raporcie “Szczegóły prezentacji CLM” w aplikacji webowej moj.farmaprom.pl można analizować:

● dane wizyty, podczas której była pokazywana prezentacja: nr wizyty, data, godzina,
● dane apteki / lekarza, do której / którego została zaraportowana wizyta z prezentacją: id, adres, target,
● nazwa prezentacji, nazwy slajdów,
● czas wyświetlania prezentacji i poszczególnych slajdów,
● a w przypadku interaktywnych ankiet, również pytania i udzielone odpowiedzi.

Nawiązane z klientami relacje mogą przełożyć się na przyszłe zamówienia i lepsze zapamiętanie produktu. Zwiększenie efektywności przekłada się na realizację założeń i celów sprzedażowych.

Nie masz własnych baz lekarzy czy farmaceutów, a chcesz przedstawiać prezentacje CLM klientom? To żaden problem. Dysponujemy stale aktualizowaną, jakościową bazą danych, z której możesz skorzystać.

Dowiedz się więcej TUTAJ.

 

* Źródła:
https://medium.com/@techifyhunt/top-28-video-marketing-statistics-004a386b944c
https://nowymarketing.pl/raport-clm-kolejna-odslona/

 

< Powrót do strony głównej bloga

Podziel się!

This site uses cookies. If you do not agree to them, you can change your preferences in browser settings. Your further browsing of the site means that you agree to and accept the use of all cookies. You can read more about this in the Privacy Policy.

Szczegóły