Segmentacja Apteczna 3.0

Nowsza, szybsza, bardziej dostępna

Wykorzystujemy najnowsze modele uczenia maszynowego w celu wyznaczenia potencjału poszczególnych podmiotów. Dzięki nim masz dostęp do najnowszej wiedzy rynkowej i możesz obserwować dynamikę zmian potencjału i swojej pozycji w każdym z nich.

Uczenie maszynowe

Ustalaj strategię marketingową w kontekście marki, podmiotów i działań na rynku farmaceutycznym. Dzięki Segmentacji 3.0, tworzonej w oparciu o uczenie maszynowe, łatwiej wyznaczysz plany sprzedażowe, będziesz monitorować potencjał i jego zmiany.

Precyzyjnie planuj wizyty

W segmentacji 3.0 łatwiej wyznaczysz plany sprzedażowe, będziesz monitorować potencjał i jego zmiany. Zmierzysz też efektywność wdrażanych działań marketingowych i możesz używać dedykowanych narzędzi do monitorowania podmiotów o wysokim potencjale, a niskim udziale sprzedaży własnej (producenckiej).

Znamy rynek farmaceutyczny

Analizujemy dane dotyczące 5 najpopularniejszych rynków produktów wydawanych bez recepty:

  • Non-Rx,
  • z magnezem,
  • z witaminą D,
  • przeciwbólowych,
  • na przeziębienie.

Kompleksowe źródło danych

Wybierając Segmentację 3.0, otrzymasz:

  • informację o potencjale e-commerce dla rynku Non-Rx,
  • najdokładniejsze na rynku posieciowanie podmiotów prowadzących apteki (od 2+),
  • procentowy potencjał podmiotu oraz informacje o zmianie tego potencjału,
  • dane na temat godzin otwarcia aptek wraz z natężeniem ruchu przedstawicieli,
  • jeżeli jesteś klientem FarmaPromu, w tym samym raporcie dodatkowo otrzymasz informację o udziale sprzedaży własnej i zmianie penetracji.

Rozwiązanie sprawdzi się w:

  • zidentyfikowaniu podmiotów / aptek o wysokim potencjale sprzedaży, które dotychczas nie były odwiedzane przez Twoich przedstawicieli,
  • przydzielaniu podmiotów o wysokim potencjale do kanału obsługiwanego przez reprezentantów dedykowanych sieciom (KAM), a tych o mniejszym potencjale do innych kanałów dystrybucji (telemarketing, przedstawiciele apteczni, etc.),
  • ustalaniu strategii marketingowej dla swoich marek oraz dla podmiotów,
  • lepszym zarządzaniu czasem pracy Twoich przedstawicieli (moduł wizyt przedstawicielskich) i wyliczeniu wskaźnika efektywności.

Korzyści Segmentacji 3.0

Pełna kontrola

Na bieżąco analizujesz efekty pracy i wyniki Twojej sprzedaży.

Opłacalność

Decydując się na comiesięczną subskrypcję, uzyskujesz niski koszt jednostkowy i oszczędzasz.

Regularność

Na początku każdego miesiąca dostajesz komplet danych.

Dokładna analiza

Otrzymujesz analizę w oparciu o najlepsze dane z rynku farmaceutycznego.

Wiedza na bieżąco

Regularnie monitorujesz rynek farmaceutyczny w kraju, w tym zmienność potencjału podmiotów.

Jedno logowanie

Bezpośredni dostęp do wiedzy w systemie FarmaProm.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży: sprzedaz@farmaprom.pl

Wyślij e-mail

This site uses cookies. If you do not agree to them, you can change your preferences in browser settings. Your further browsing of the site means that you agree to and accept the use of all cookies. You can read more about this in the Privacy Policy.

Szczegóły