Segmentacja apteczna 3.0

Nowsza, szybsza, bardziej dostępna.

 

 

 

Wykorzystujemy najnowsze modele uczenia maszynowego w celu wyznaczenia potencjału poszczególnych podmiotów. 

Dzięki nim masz dostęp do najnowszej wiedzy rynkowej i możesz obserwować dynamikę zmian potencjału i swojej pozycji w każdym z nich.

W ramach segmentacji 3.0 otrzymasz:

  • potencjał każdego podmiotu w Polsce: zarówno aptek stacjonarnych, jak i aptek internetowych (kanał e-commerce) – produkty bez recepty,

  • najbardziej dokładne posieciowanie na rynku farmaceutycznym podmiotów od 2+,

  • procentowy potencjał podmiotu oraz informacje o zmianie potencjału,

  • jeżeli jesteś klientem FarmaPromu, to dodatkowo otrzymasz w tym samym raporcie informację o udziale sprzedaży własnej i zmianie penetracji.

Segmentacja 3.0 sprawdzi się w:

  • planowaniu bardziej precyzyjnych i celowanych wizyt,

  • ustalaniu strategii marketingowej w kontekście marki, podmiotów jak i działań na rynku farmaceutycznym,

  • wyznaczaniu planów sprzedażowych,

  • bieżącym monitorowaniu potencjału oraz zmian potencjału podmiotu,

  • mierzeniu efektywności wdrażanych działań marketingowych i dedykowanych narzędzi dla podmiotów
    o wysokim potencjale, a niskim udziale sprzedaży własnej (producenckiej) – na tej podstawie możesz przygotować dedykowane narzędzia,

  • w zidentyfikowaniu podmiotów / aptek o wysokim potencjale sprzedaży, które dotychczas nie były odwiedzane przez Twoich przedstawicieli,

  • alokowaniu podmiotów najbardziej potencjałowych do kanału sieci, a tych o mniejszym potencjale do pozostałych kanałów dystrybucji.

Zobacz, co zyskujesz:

Pełna kontrola

Na bieżąco analizujesz efekty pracy i wyniki Twojej sprzedaży.

Opłacalność

Decydując się na comiesięczną subskrypcję, uzyskujesz niski koszt jednostkowy, dzięki czemu oszczędzasz.

Regularność

Na początku każdego miesiąca dostajesz komplet danych. 

Dokładną analizę

Otrzymujesz analizę w oparciu o najlepsze dane z rynku farmaceutycznego.

Bieżącą wiedzę

Regularnie monitorujesz rynek farmaceutyczny w kraju, w tym śledzisz zmienność potencjału podmiotów.

Jedno logowanie

Logujesz się tylko raz do FarmaProm.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Chętnie opowiemy o wszystkich korzyściach segmentacji w różnych jej wersjach.

Aby poznać szczegóły, skontaktuj się z Działem Sprzedaży lub z Działem Analiz.

 

Dział Helpdesk: helpdesk@farmaprom.pl