Specjalista ds. obsługi klienta

miejsce pracy: Kraków


Od 2006 roku projektujemy autorskie technologie dla świata farmacji i medycyny. Dziś rozwijamy już nie tylko własne aplikacje CRM i SFA, ale też usługi z zakresu m.in.: hurtowni danych, baz lekarzy i aptek, analityki, targetingu, konsultingu czy marketingu.
Dostarczamy rozwiązania blisko 200 firmom farmaceutycznym w Polsce. Integrując je z hurtowniami i aptekami, wspieramy dystrybucję leków do pacjentów.
Naszą przestrzeń tworzy prawie 180 osób w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Mysłowicach. Po pracy – pomagamy innym! Angażujemy się w inicjatywy społeczne wyrażające wartości FarmaProm. Prowadzimy własne działania charytatywne np.: Bieg Miśków, licytacje świąteczne, akcje sportowe (FarmaFit x STRAVA).
Obecnie poszukujemy osoby do projektu FarmaProm – aplikacji do profesjonalnego zarządzania relacjami z klientami branży farmaceutycznej. Pracując na tym stanowisku, będziesz wspierać klientów w j. polskim, odpowiadając na ich bieżące zapytania techniczne dotyczące korzystania z platformy. Jeśli znasz j. angielski lub hiszpański na poziomie min. B1/B2, to w przyszłości jest szansa, abyśmy powierzyli Ci opiekę nad klientami zagranicznymi. Cechuje Cię odpowiedzialność, skrupulatność oraz zaangażowanie? FarmaProm jest miejscem dla Ciebie!

 

Jakie czekają na Ciebie wyzwania:

  • Wsparcie techniczne i realizacja zleceń klientów przez system Kayako oraz telefonicznie
  • Budowanie pozytywnych i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami (bez elementów sprzedaży)
  • Współpraca z działem IT w zakresie bieżących zapytań klientów
  • Wsparcie w innych zadaniach realizowanych przez dział obsługi klienta
  • Współpraca z zespołami projektowymi
  • Praca zmianowa od poniedziałku do piątku od 8:00-16:00/10:00-18:00

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • Umiejętności pracy na aplikacjach (www i mobilnych)
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Samodzielności w działaniu
  • Umiejętności określania priorytetów oraz dobrej organizacji czasu pracy
  • Wykształcenia min. średniego

Mile widziane:

  • Zainteresowanie branżą IT – łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii
  • Doświadczenie w pracy z systemem CRM, ERP lub inne podobne
  • Doświadczenie we współpracy z działem IT

Zobacz, co mamy dla Ciebie w zamian:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczny tryb pracy i możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu się w rolę
  • Udział w innowacyjnym i rozbudowanym projekcie IT
  • Współpracę z klientem biznesowym z branży farmaceutycznej
  • Intensywne szkolenie przygotowujące do stanowiska i opiekę mentora
  • Otwarty na współpracę i pomocny zespół składający się z kilkunastu osób
  • Współpracę w zespole, w którym Twoje zdanie będzie mieć znaczenie
  • Zaplanowaną ścieżkę rozwoju
  • Poszerzenie wiedzy w zakresie nowych technologii

Benefity:

bonusowe dni wolne

wyjazdy integracyjne

karta Multisport

opieka medyczna

urlop urodzinowy

nowe technologie

parking rowerowy