Specjalista ds. Obsługi Klienta i Analiz

miejsce pracy: Poznań


 

Od 2006 roku rozwijamy własne aplikacje webowe i mobilne, z których korzysta ponad 170 firm farmaceutycznych. Naszą przestrzeń tworzy ponad 140 osób w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Mysłowicach. Poza pracą uwielbiamy angażować się w inicjatywy społeczne wyrażające nasze wartości, m.in. Bieg Miśków, Poland Business Run, Misja Mustang, Szlachetna Paczka i wiele innych. 

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów
  • Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami 
  • Współpraca z Działem IT w zakresie bieżących zapytań Klientów
  • Testowanie wdrożonych rozwiązań aplikacyjnych
  • Współpraca przy automatyzacji raportów
  • Współpraca z zespołami projektowymi

Czego oczekujemy?

  • Dobrej znajomości programu Excel
  • Samodzielności, umiejętności logicznego i
    analitycznego myślenia
  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie nauki
  • Dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin

Mile widziane

  • Podstawowa znajomość SQL
  • Umiejętność łączenia i analizy danych z różnych źródeł
  • Wiedza techniczna z zakresu automatyzacji procesów

Z nami zyskasz:

  • Umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia w zależności od potrzeb
  • Naukę i pogłębianie znajomości narzędzi analitycznych: Excel (w tym VBA, dodatki „Power”), SQL, Power BI, Pentaho, R
  • Uczestnictwo w ciekawych projektach o szerokim spektrum tematycznym
  • Współtworzenie sukcesu polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmy
multisport
opieka medyczna
bonusowe dni wolne
urlop urodzinowy
wyjazdy integracyjne
budżet szkoleniowy
nowe technologie
elastyczne godziny pracy