Młodszy specjalista ds. obsługi baz danych

miejsce pracy: Warszawa


Od 2006 roku projektujemy autorskie technologie dla świata farmacji i medycyny. Dziś rozwijamy już nie tylko własne aplikacje CRM i SFA, ale też usługi z zakresu m.in.: hurtowni danych, baz lekarzy i aptek, analityki, targetingu, konsultingu czy marketingu.
Dostarczamy rozwiązania blisko 200 firmom farmaceutycznym w Polsce. Integrując je z hurtowniami i aptekami, wspieramy dystrybucję leków do pacjentów.
Naszą przestrzeń tworzy prawie 180 osób w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Mysłowicach. Po pracy – pomagamy innym! Angażujemy się w inicjatywy społeczne wyrażające wartości FarmaProm. Prowadzimy własne działania charytatywne np.: Bieg Miśków, licytacje świąteczne, akcje sportowe (FarmaFit x STRAVA).

 

Jakie czekają na Ciebie zadania:

  • Wprowadzanie i korygowanie danych do bazy medycznej
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w celu weryfikacji danych, pozyskiwania informacji i zgód
  • Weryfikowanie poprawności zgłaszanych danych
  • Dbałość o bezpieczeństwo danych
  • Wyszukiwanie informacji w internecie
  • Dbałość o prawidłowy przepływ informacji w zespole
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi

Czego oczekujemy:

  • Min. średniego wykształcenia
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Płynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności weryfikacji danych i wyciągania wniosków
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Dokładności i zorientowania na szczegóły
  • Odpowiedzialności i sumienności
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do stanowiska pracy
  • Wsparcie mentora i wykwalifikowanych pracowników
  • Dogodną lokalizację na Powiślu

Benefity:

bonusowe dni wolne

wyjazdy integracyjne

karta Multisport

opieka medyczna

urlop urodzinowy

budżet szkoleniowy

praca od poniedziałku do piątku