Obudź w sobie superbohatera. Dołącz do naszej załogi i wspieraj klientów, odpowiadając na ich bieżące zapytania techniczne dotyczące korzystania z naszej platformy. Twoje supermoce to odpowiedzialność, skrupulatność oraz zaangażowanie? Jeśli tak, FarmaProm jest miejscem dla Ciebie!
Integrujemy rynek farmaceutyczny i wspieramy dystrybucję leków do milionów pacjentów. Rozwijamy autorskie aplikacje mobilne i webowe, bazy danych, rozwiązania analityczne, systemy IT. Angażujemy się w inicjatywy społeczne wyrażające wartości naszej firmy. Prowadzimy własne działania charytatywne np.: Bieg Miśków, licytacje świąteczne, akcje sportowe (FarmaFit).
Bieżąca i kompleksowa obsługa oraz wsparcie klientów biznesowych w języku polskim w zakresie zgłoszonych zleceń
Podejmowanie zgłoszeń w systemie obsługi klientów oraz dbanie o informację zwrotną (mailowo i telefonicznie)
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami (bez elementów sprzedaży). Analizowanie ich potrzeb, przedstawianie rozwiązań oraz udogodnień
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
Informowanie klientów o usługach i nowościach w aplikacji
Współpraca z działem IT w kwestii realizacji zleceń klientów, ticketów (opis modyfikacji, wyjaśnianie wątpliwości)
Współpraca z zespołami projektowymi
Praca zmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 / 10:00-18:00
Czego wymagamy?
Doświadczenia w pracy w obsłudze klienta na podobnym stanowisku
Umiejętności pracy z aplikacjami (www i mobilnymi)
Znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excela)
Samodzielności w działaniu
Komunikatywności oraz orientacji na klienta
Umiejętności określania priorytetów oraz dobrej organizacji czasu pracy
Mile widziane
Zainteresowanie branżą IT – łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii
Doświadczenie w pracy z systemem CRM, ERP lub innym podobnym
Doświadczenie we współpracy z działem IT
Wykształcenie wyższe (najlepiej ścisłe lub techniczne)
Co oferujemy?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Elastyczny tryb i możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu się w rolę
Pracę z rozbudowaną aplikacją IT
Współpracę z klientem biznesowym z branży farmaceutycznej
Intensywne szkolenie przygotowujące do stanowiska i opiekę mentora
Otwarty na współpracę i pomocny zespół składający się z kilkunastu osób
Współpracę w zespole, w którym Twoje zdanie ma znaczenie
Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.